Annesininminigi Bunu ilk kez duyuyorum ben de hiç öyle ağrılar falan olmadı ilginçmiş. Hissettiğiniz tek şey size dokunulduğu falan ama acı olarak değil sadece bir his.Zaten her şey çok kısa sürede olup bitiyor,ilk kez olacak arkadaşlar biraz sakin olmaya çalışırsanız çünkü o an kalp atışları heyecandan tavan yapıyor🙂 Elinizden geldiğince tabi kolay değil,bebeğinizi gördüğünüz andan sonra hatırlamıyor bile insan onu düşünmekten o bebek benim mi diye bir şok hali😂😂 Hepinize kolay gelsin Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin.