Aysengngr FulYasin01 bi 5 saat sonra ayaklarımı zorla hareket ettirmeye başlamıştım tam anlamıyla uyuşukluğunun geçmesi 6 saati bulmuştu
Aysengngr Nily sonda takılıyor daha doğrusu takılıyormuş çünkü ben takıldığının farkında bile değildim ta ki çıkarmaya geldiler o zaman öğrendim sonda takılı olduğunu hiç korkma hissetmiyorsun çünkü 😁
idemParlatan FulYasin01 benim eşimde öyle demişti ama kendimi yalnız hissetmek istemiyorum felan dedim dayanamadı girdi😬🤱🏻
Sedakanikyis FulYasin01 Ne kadar çabuk kalkarsanız o kadar iyi. Yürümek ağrılara her şeye iyi geliyor yatarsanız kalkmanız zor olur.
FulYasin01 Sedakanikyis Bende yatma taraftarı değilim hemen kalkmak isterim ama bakalım canım ağrı eşiğine bağlı bir durum 🤗
Minnosunannesi FulYasin01 sana dokunulduğunda hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun . Hiç korkma herşey güzel olacak 😊
FulYasin01 Minnosunannesi İnşallah sabah Doğuma gireceğim dua edin , allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Sedakanikyis [bilinmeyen] Benim eve gelince hiç ağrım olmadı doktor ağrı kesici yazdı bir kere bile içmedim bünyeden bünyeye değişir tabi.
ZeynepKeke Burcu59 o kalkmada dikişlere bisey olucak diye mi dik yürüyeniyorlar yoksa ağrıdığı için mi ?
Burcu59 ZeynepKeke aslında agirmiyor ama istesenizde tam dik olamiyosunuz ilk kalkinca yurudukce aciliyor gibi
Tugbaumit FulYasin01 korkulacak bişey yok canım hemen olup bitiyor zaten 😂 bir bakmışsın yavrun başucunda çok güzel bir duygu sağlıkla yavrunu kucağına al inşAllah 🙏♥️
Sedakanikyis [bilinmeyen] Allah yardımcın olsun canım inşallah bir an önce toparlanırsın. Kafanı hiçbir şeyi takma 😊