Helpmee Nurklc38 ay hayırlı olsunn yemin ederim tam aklımdan geçiyordun bu kız ne yaptı acaba diye postunu gördüm hemen anlat nasılsın bebiş nasıl doğumun nasıl oldu 😇
Nurklc38 Sdmrll Sancım çok vardı canım kendi sancım bayaa maf etti beni 10 cm açılmam oldu hemen normal doğum yaptım kolay geçti şükür :) sancım için de epidural istedim
Sfm51 Nurklc38 epidural aldığınız iyi Oldumu yarın benimde doğumum başlıcak suni sancıyla epidural düşünüyorum bende
Mucize121 Nurklc38 yaa masAllah Allah analı babalı büyütsün inşallah canım 👼🏻😍 önceden duzenlı olarak yaptığın bır egzersız vs var mıydı açılma ve kolay doğum olması için
blueberyy00 Nurklc38 yaaa çok sevindim Allah sağlıkli hayırlı ömür versin inşallah darısı da bize daha çok var ama 😍😍
Melistosum Nurklc38 yok daha önceki haftalarında sanki kasılma için mi bişey için gitmiştin ama acaba karıştırıyor muyum ama seni biliyorum nasıl oldu anlatsana 😊
Nurklc38 Melistosum Anlatcam canım doğum hikayemi toparlanım biraz :) Geçen de gittim sancım çıktı ama ben hissetmiyordum açılmama baktı yumuşama var dedi açılmam yoktu bu sabah birden açılmam oldu 39. Haftamdaydım
Nurklc38 patilibalik Doğum hikayemi müsait olunca yazıcam canım. Kolay geçti şükürler olsun korktum gibi olmadı :)