Minik_Kalbim_ve1Annesi Nurklc38 Hadi gözün aydın 😅 Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bizim başımıza 🙏🏻🤗
alparslanannesii1661 Hadı gözün aydın 🙈 saglikla büyüt bebegini canim Allah analı babalı buyutmeni nasip etsin ♥️😊🙏🙏
Sfm51 Nurklc38 epidural aldığınız iyi Oldumu yarın benimde doğumum başlıcak suni sancıyla epidural düşünüyorum bende
Nurklc38 Sfm51 Epidural aldım çünkü benim kendi sancım aşırı vardı ve dayanamıyordum o sancı beni öldürecekti resmen aldım ve rahatladım şu an çok iyiyim
SEmerry Nurklc38 Analı babalı sağlıkla büyüsün miniğiniz acaba sancı nasıl bir his tarif edebilir misiniz🤭
Nurklc38 Melistosum Anlatcam canım doğum hikayemi toparlanım biraz :) Geçen de gittim sancım çıktı ama ben hissetmiyordum açılmama baktı yumuşama var dedi açılmam yoktu bu sabah birden açılmam oldu 39. Haftamdaydım
Melistosum Nurklc38 yumuşamaya ultrasondan bakıp anlarlar mi bana doktor 3 seferdir alttan bakmıyor sadece ultrasondan bakıyor açılma yok diyor belkide yumuşama var nasıl bilecek alttan bakmadan dimi 🤷🙄🤦
Sfm51 Nurklc38 peki ıkınmanızı zorlaştırıp doğum sürecinizi uzattımı genelde öyle okuyorum da birde ne zaman yapıldı epidural size 4 cm den sonra yapılıyo diye okudum sizinde öyle mi oldu