sessiz_oyuncu evet canım özele gidiyorum. Ama hamileliğimin 7.haftası demir hayat iki can hamilelik sigortası yaptırdığım için 15 TL katkı payı ödüyorum hastaneye sadece. 10 gün kontrol süresi oluyor. Kontrole denk gelen muayenelerde hiç ücret ödemiyorum