sessiz_oyuncu normalde 30 32 y kadar ayda bir diyorlar sonra 2 haftaya düşüyor ama benim suyum azdı 20 haftalıkken ve o yüzden 2 haftada bir gittim 32 ye kadar sonrasında nst de sancı da çıkmaya başlayınca bazen acile git bazen poliklinik derken haftada bir gitmiş oldum risk durumu yoksa dediğim şekilde oluyot