Okaliptus sessiz_oyuncu haftada ikiye bu hafta başladık bu pazartesi gitmiştim nstde sancım çıktı ultrasona ve alttan da baktı cuma tekrar gel dedi yine nstye sokacaklar yine alttan muayene ve ultrason olacak.
sessiz_oyuncu Okaliptus sancınız kaç ta çıktı bende bugün gittim sancım çıktı ama doktor çağırmadı devlet hastanesiydi kalabalıktı doktor pek bşy demedi
Okaliptus sessiz_oyuncu nstden pek anlamıyorum cihazda 40 felan gördüm ama doktorum kağıda bakıp sancılarım başlamış dedi direk. Kaç olunca doğum sancısı çıkıyor onu bile bilmiyorum
Okaliptus sessiz_oyuncu düzenli değildi ondan 4 gün sonraya randevu verdi sanırım. Yarın sabah kontrol var ve biraz önce nişanım gelmiş olabilir😱😱 ayy nişanmıydı acaba 😳 bilmemek çok kötü🤦🏻♀️