ZnurT sessiz_oyuncu bütün tam 32+0 iki hafta sonra gel dedi doktorum.24 ten sonra 3 hafta arayla gittim.Öncesinde de ayda bir falan.
sessiz_oyuncu ZnurT anladım cnm bende hastane değiştireceğim en son 28 haftalıkken gitmştim. Şmdi 30 haftalığım nd zmn gitsem diye karar veremedim.
minikkoalammm sessiz_oyuncu evet güzelm 37 nin içindeyken gidicm hazırlık yapıcm dedi doktorm 38 in içinde de doğumum gerçekleşr Allah ın izniyle son kontrolüm😊
yesimemr sessiz_oyuncu bende 28. Haftamda gitmiştim doktor 3 hafta sonra gel dedi normalde ayda bir gidiyordum
sessiz_oyuncu yigitege_annesi öyle mi bende 30 oldum hastane değiştirdim en son 28 haftalıkken gitmştim şmdi kaçncı haftada gitsem doğru olur bilemedim
yigitege_annesi sessiz_oyuncu 32 de git nst ye de bağlarlar ama tüm hastaneler aynı değil genelde 32 den sonra nst bağliyorlar 31 haftalıkken gittm bekledm 34 te tekrar gitim nst bağladi hemrn
Carriebradshow 15 haftalık hamileyim ikiz gebelik. İki haftada bir gidiyordum kontrole. Ama 13. Haftada kanamam olunca haftada bir çağırıyor doktorum son iki haftadır.
sessiz_oyuncu Hzlkaya erken doğum riskim yok şuana kadar ama bu ara biraz alt karnım ağırıyor ve hareketleri çok yavaşladı 2 gündür bu şekilde. Birden yavaşlaması normalmi bilmiyorum. Doktora gidip gitmemekde kararsız kaldm
Lulikli sessiz_oyuncu hahaha bizim de öyle ama biz 15 haftadan sonra detaylı dışında 24. Haftaya kadar bebeğimizi güzel bi şekilde göremedik. Ondan kaynaklı bi hasret ve özlem var içimizde 😂😂 bu randevudan sonra ayda 1e okeyiz 🤣 Ne kadar sizin muayne ücreti?
HatMus 32+2 yim. Dün kontrolüm vardı. Şimdiye kadar ayda birdi. 3 hafta sonra çağırdır. Ve ilk defa nst ye girdim.