Suzanne
Yani hep haftasıyla uyumlu diyordu doktor kilo vs olarak ama şuan 1 hafta önden gidiyormuş
Ve çok hızlı kilo almıştım 10 kilo aldm diyete başlayınca 2 kilo verdim çok sık idrara çıkıyordum şekerden kaynaklımış öyle uyku falanda yapabiliyormuş ve istemsizce acikmasamda yiyordum ağzım acı acı oluyordu biseyler yiyesim geliyordu öyle
Daha önce hep açlık tahlili oldum tokluk olmadm sanırım
Ama iyiki yükleme yaptırdım yoksa riskli olabiliyormuş herkes neden yaptırdın bilmem ne dedi ama ben kimseyi dinlemedim benle beraber bı hasta daha yaptırdi onda çıkmadı acaba yüklemeden sonra mı oluyor diycektik ama onla alakası yok ya dahiliye doktoru bana senin zaten temelde var dedi ileri yaşlarda şeker hastası olma ihtimali yüksek dedi genetik bizde zaten şeker 🤷♀️😔 hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸