HaticeBerkayBalat3103 Ben çok memnun kaldım hangisi denk gelirse ona gittim ama Adnan beye gidiyorum ona denk geliyor bir kaç aydır kendisi ve asistanı çok iyi ilgileniyor, randevu için talep açın mesaj geliyor ama 36 ya da 37 den sonra acilden giriliyor diye biliyorum öyle bir deneyin mecbur alacaklar yani devlet sonuçta