Jrselvi Cigdemozcan Sağlıkla bir sn önce toparlanın insallah 🙏🏻 Peki hastanenin havlu, terlik vs gibi karşıladığı şeyler var mi hepsini evden mi getirmek gerek? ☺️
Cigdemozcan Jrselvi yok kişisel hiçbir ürünü karşılamıyolar, yemek ve her gün düzenli o da temizliği oluyor, sabun ve peçeteleri veriyorlar ama🌸 amin çok teşekkür ederim, sizede kolay doğumlar olsun inşallah💕
Cigdemozcan Tugbaslan3458 merhabalar evet ilk doğumum. Ben riskli gebe takipliydim o yüzden zorunlu sezeryan yaptım. Sezeryan esnasında bir tek siz oluyorsunuz gerçekten çok ilgililer. Çok detaycı bir hastane sıkı takip yapıyolar. Ben değerlerim yüksek çıktığı için 6 gün yattım düşürene kadar bırakmadılar. Ağrınız olduğunda ağrı kesici veriyolar, her gün kan sulandırıcı ve demir ilacıda veriyolar. Lagma yapmıyolar. Gaz problemi için her saat koridorda 20 dk yürüme öneriyolar gerçekten en etkilisi. Gaz çıkarmadan ve büyük wc yapmadan çıkış vermiyolar. Ne demek tabiki sorabilirsiniz🌸 Tugbaslan3458
Cigdemozcan Tugbaslan3458 eşleride alıyolar ya benim bebeğim yoğun bakımda olduğu için eşim sevk olduğu hastaneye gitmesi gerekti hemen gelemedi ama 15 dk izin veriyolar
Zeynepp97 Cigdemozcan 15 dk ne çok 😂 Benim yanımda kalacak eşimden başka kimsem yok o zaman ne gibi bir şey yapıyorlar acaba hiç denk geldiniz mi bende oraya muaneye gidiyorum düzenli ama hiç sormadım bu konuyu açıkçası
Cigdemozcan Zeynepp97 ay erkek refakatçi kabul etmiyolar bildiğim kadarıyla ama yanlışta olabilir. Belki tek kişilik oda ayarlayıp verirler izin bence siz sorun bir
iremahsen Senaoztrk Senaoztrk Para verip özel tek kişilik oda alabiliyorsunuz benim kuzenim 350 TL fark gerip tek kişilik odaya geçti
Ummuhan12 Cigdemozcan doğumunuza asistanlar mı girdi yoksa doktorlarmı sonuçta riskli gebelik takipliydiniz bikaç yerde asistanların girdiğini duydum da
Senaoztrk Ummuhan12 benimde bı tanidigim orada yapmıştı ama onun şansına asistan denk gelmişti bide sezeryan kadın 1 hafta çıkamadı hastaneden dikişleri iyi olmamış patlamış falan bende oyle duyunca vazgeçmiştim aslında
Senaoztrk iremahsen yaa öyle oluyormu öyleyse oda iyi gene hani ama işte insan doktorlarını çok iyi bilemiyor kim denk gelecek vs sezeryan olursa o önemli işte
Zeynepp97 iremahsen Öyle özel tutunca eşleri alıyorlar mı peki aldılar mı kuzeninizin eşini bir bilginiz var mı ☺️
Bebegim000 iremahsen canım bende özel oda tutacağım fakat her zaman bulunabiliyormu bilgin varmı yoksa dolu diyorlar mı
Sareliidunyam Cigdemozcan perinattoloji takiplimiydiniz. Kaçıncı haftada doğuma aldılar. Kaç gün yattınız hastanede. Bende perinatoloji takipliyim pazartesi yatışım var 37+1 oluyorum