Cigdemozcan canım öncelikle Allah analı babalı büyütsün sağlığınızı korusun inşallah 🙏 bende iki kez muayene için gittim ancak randevu bulmak çok zor, öncelikle randevularını nasıl alabildin randevusuzda gidip kayıt açtırsam bakıyorlarmı ? Nst için randevu isteniyor mu , doğumunuz normal mi sezaryenmi oldu? Bide odalar tek kişilik miydi yada özel oda tutulabiliyormu bilgin var mı? Ziyaretçi durumu nasıl oluyor? Genel olarak hastane ve çalışanlardan memnun kaldınmı ? Biraz çok sordum fakat ilk doğumum sırf öneri üzerine ve normal doğum istediğim için burayı tercih ettim cevaplayabilirsen çok mutlu olurum 🙏🥰