Eceguldemir55 sezeryanla doğum yaptım ve harika bir ekipti çok ilgililer size her yaptıkları şeyden bahsediyolar, sizden başkası ameliyat olmuyor o alanda. 10 kişilik bir ekip oluyor belki daha fazla. Yattığımda katta da ilgi çok güzeldi aynı özel hastane gibi zaten. Yemesi içmesi temizliği ebeleri hepsi çok güzel ve çok ilgililer♥️