Zerenella ben özele gidiyordum 38 .haftamda suyun nerdeyse kalmamış dedi Sezeryan olabilirsin sadece dedi bn bide devlete gidip ne diceklerini merak ettiğim için gittim ve suyu falan iyi dedi direndim bebeğin durumu da iyiydi hareketlerini de çok güzel bir şekilde hissediyordum ha tabi arada durduğu korktuğum da oluyordu bugün tam 40 haftalığım ve normal doğum yaptım elhamdülillah 😊