Hepinize teşekkür ederim ama doktorum umutsuz konuştu su olmadığı için bebek içeride etkilenirmiş kolları bacaklarımda sıkıntı olur dediler . Suan enfeksiyon için test yapıldı varmı diye antibiyotik başlanacakmış ama ben enfeksiyon hissetmiyorum vücudumda 😔 doktorun dediği kalbi her an durabilir sonrasında iğne verip düşük yaptırma şeklinde ilerleyecekmiş … allahım nolur bir mucize olsun 😔😔 suyu geliversin akşam gördüm kalbi hala atıyordu .. 4. Kaybım olacak bu . Ötekiler hep farklı sebeplerdendi . Genetik test vs yapıldı hersey yapıldı önemli ilac tedavili kan sulandırıcılı gidiyorduk 😔 ya rabbim sen yardım et 🙏lütfen dua edin bir mucize olsun bebeğim benimle sağlıkla kalsın .