Zerenella Çok çok geçmiş olsun. “Olur ki siz bir şeyden hoşlanmazsınız, hâlbuki hakkınızda o bir hayırdır. Ve olur ki bir şeyi seversiniz, hâlbuki hakkınızda o bir şerdir. Allah bilir, siz bilmezsiniz.” (Bakara, 2/216) Ondan daha iyi bilemeyiz. Doktorlarınız elinden geleni mutlaka yapmıştır. Sizden gelen de bir ihmal yok. Vardır yaratanın bir bildiği. Yardımcınız olsun. İçinizi ferahlatsın,rahatlatsın. Dayanma gücü versin umarım.