incikinannesi Benimde Mart başı nasip olursa inşallah doğum💜 Ben ilk başta bebek arabasını, anne yanını, biberonu, biberon ısıtıcısı, sterilizasyon makinasını, göğüs pompasını vs aldım fiyatlar çok zamlanmamıştı, bu indirimden de 3-6 ay yoğunluklu 1 2 tane de yenidoğan şeklinde takımlar tulum çıtçıtlı body falan aldım , 6-9-12 ay olarak bile baya yenidoğan dan uygun fiyatlı ürünler vardı onlardan bile aldım bir kaç parça, isimli 10 lu hastane çıkışı yaptırmak istiyorum bide 5 li yenidoğan hastane çıkışı alırım onu da doğumhaneye vermek için bi ufak tefek çorabı,fuları vs kaldı kıyafet olarak