incikinannesi Alışveriş yapmaya başladınız mı kızlar benim martın sonu gözüküyor doğumum inşallah neler aldınız? Ben h&m den bişeyler aldım ama 2-4 aylık aldım 1-2 aylık aldım annem 4 aylık alıyorsun da temmuzda uzun kollu giydirilmez diyor bilemedim 🤷🏻♀️
Minnakkurabiyeveannesi27 incikinannesi kuzum tamamda bebeğin 40 güne kadaar toparlanır zaten o 0-3 aldıkların gelmeyecek sizin oralarda hava nasıl olur ama bizim burda Haziran sonuna kadar bebekler uzun kol giyer o yüzden 0-3 ve 3-6 karı uzun kol al aşırı kalın alma ama uzun kol al
cherrysu incikinannesi benim de şubat sonu ya da mart başı gözüküyor. Hastane çıkışı setlerini ve 0-3 ay aldım. Herkes çabuk büyüyor diyor, 3-6 alacağım biraz da 🥲😅
Zehraspl incikinannesi ben simdi herseyi 1 3 ay ve yenidogan aldim ilk ay giysin dogduktan sonra 3 6 aylari alicam simdi alsam uzun kollu kalin alirim giyemez nisandan sonra beninkide martin sonjnda gorunuyo bakalim simdilik martta giyecekleri hazir
gldn065807 incikinannesi ben antalyada yaşıyorum mayısta bile havalar çok iyi olur ama yinede usur diye uzun kollu alıyorum eşimde giyemez sıcak olur dıyo tam mevsim gecisi oluyor bizim burda çok kararsızım mart sonu gibi doğumum 7 tane takım aldım 10 tane kısa uzun kollu zibn aldım daha doğru düzgün almadım yavaş yavs artık
oguzweannesi Bende Mart başı veya ortası gibi doğum yapacağım inşallah hastane çıkışı aldım 0_3 aylık 2 tane birde uyku yatağı aldım onun dışında giyecek falan almadım 30 dan sonra tamamlıyacağım herseyini erken doğum riskinden dolayı cesaret edip alamadım bişey 🙄
incikinannesi oguzweannesi Bende öyleyim canım önceki kaybettiğim bebeğin eşyaları duruyor o yüzden 28. Haftadan sonra almayı düşünüyorum bende mevsim olarak almak zor
oguzweannesi incikinannesi aynen cnm inşallah aksilik yaşamayız ama erkenden alıp da görünce üzülmemek için 30 . Haftayı bekliyorum Allah büyük sağlıkla zamanında alırız inşallah kucağımıza
incikinannesi Minnakkurabiyeveannesi27 İstanbul’un havası gerçi karar olmaz 🤭 0-3 aylık hemen küçülür dimi
Minnakkurabiyeveannesi27 incikinannesi aynen kuzum inanki yigenlerimde hep teyit ettim şimdi ben ne aldıysan hep eşit aldım 0-3 de 3-6 da zaten inanki 3-6 lar da çok küçük Ben aldıklarıma gelirsem Bir tane 10 li hastene çıkışı 4 tane 5 li hastane çıkışı 2 tane 3 lu hastene çıkışı 3 tane tulum 10 tane de 0-3 ay zıbın ( 5 kısa kol ve askılı 5 uzun kol) Yukarıdakilerin hepsi 0-3 ay kuzum 3-6 ay ise 10 tane kısa kol ve askılı zıbın ( çünkü artık havalar yavaştan isinacak) 4 tane tulum 4 tane ikili takım Bu kadar yaz gelirse de bakacağız duruma Bu arada patik çorap örgü yelek ceket peluş battaniye normal battaniye alt açma minderi babynest felan da var onları yazmadım kuzum kıyafet sorduğun icin
Pisili Benimde mart ortasi gibi gorunuyor insallah, ilk defa bu hafta biseyler aldim indirimde diye kuvet seti sampuan pisik kremi islak mendil bide bikactane 0-3 ay zibin aldim. Esimde islak mendil kurur erken almissin diyor 🤷🏻♀️
incikinannesi Pisili Güle güle kullanın 🌸 bence kurumaz ya açılmadığı sürece sanmıyorum 🤭 ıslak mendil aklıma gelmemişti iyi fikir 😂
incikinannesi Zehraspl iyi fikir aslında parmağımızın ucunda herşey kargoyla bile sipariş versek hemen geliyor bide hediye de çok gelir
Yagmur3577 Zehraspl bende aynı senin gibi yaptım şimdilik çok az kıyafeti var yeni doğan ve 0-1 olmak üzere doğduktan sonra duruma göre alacağım 🙏🏻😊
yavuzhan1707 gldn065807 ayy bende alanyada yaşıyorum aynı durumdan muzdaribim 3 6 aylikari nasıl alsam diye düşünüyorum
Fnen incikinannesi benimde mart sonu gözüküyor, kıyafet doğru düzgün almadım, ama hazır indirimdeyken beşiği odasını falan aldım. İndirimde gördüğüm ıslak mendil biberon emzik pişik kremi bu tarz şeyler aldım. İndirimde gördükçe de almaya devam ediyorum
incikinannesi Fnen Oda olarak takım mı aldınız ne tercih ettiniz bende 7. Ayda oda yapmaya başlamak istiyorum Allah nasip ederse
Sinem_20 incikinannesi doğumum martin ortası gözüküyo daha 4 takım 3-4 tane çıt çıtlı zıbın emzik emzik zinciri aldım sadece🤷♀️
asenacicek incikinannesi ben daha çok 3-6 aylık aldım yaza denk geleceği için uzun kollu zıbın 2 tane aldım.
incikinannesi asenacicek İyi günler de kullanın bence bebek uzun kolluda giyer ya yazın kumaşı ince olduğu sürece
Fnen incikinannesi ben montesorri takım aldım odasına beşik almadım, 1,5 yaşında falan ayırma planlarım var Allah nasip ederse. Yatağa kendi inip çıksın istiyorum, beşiklerden korkuyorum