gldn065807 yavuzhan1707 oğlum ağustos doğumlu o kolaydı ama bunu bilmiyorum ya kafam karışık şimdi şöyle bir şey ben klima acicam yazın usurmu diye düşünüyorum bizim buralarda kış çok önemli degil yaz onemli😅
Ozlem2206 incikinannesi 4 takım yenidoğan kıyafet, 5 6şar tane 0-3 3-6 aylık çıtçıtlı bodyler aldım müslinlerini ve ağız mendillerini aldım. Bebek arabası ve anne bebek çantasınıda dayımız hediye aldı🥰 24 haftalık olduk daha çok eksik var henüz liste yapmadım artık yavaştan başlayayım diyorum malum yılbaşından sonra herşey müthiş zamlanıcak
incikinannesi Ozlem2206 Oh ne güzel 🌸 bende 24 haftalık oldum yavaştan az az başlamak istiyorum bi yandan da bekliyim diyorum da dayanamıcam gibi🤭🤷🏻♀️
lunam daha hiç kıyafet alamadım. kafa karışıklığı olmasın diye kıyafetlerini topluca alacağım inşallah. biberon, emzirme minderi, sling ve müslinlerini aldım indirime denk geldikçe.
Zeyno2016 incikinannesi bendede mart sonu kızım olucak İnsAllah bi kızım bi oğlum var kızım küçüklükleri hala duruyo bazılarını hiç giyeirmemiştim çoktu çünkü hastane çıkışı alıcam sadece 1 kaçtanede tulum burda hazırana gibi uzunkol giyiyoruz yeni doğan bebek bide biraz dikkatli olmak gerek ha bu arada sizde cinsiyyet ne? ❤🥰
incikinannesi Zeyno2016 Ay ne güzel tecrübeli annelerimizdensiniz❤️ Benimde hastane çıkışım var 2 tane ama dantelli modellerden almak istiyorum isim yazmayan, cinsiyetimiz kız👧🏻
Zeyno2016 incikinannesi evet öylə oldu artık tecrübe edindik okula gidiyolar teyzesi 🥰ilk ikizlerimide yalnız büyütdüm 2sini birden emzirdiğim dahi oldu biri kucağımda biri bacağımda uyuturdum😁 çok şükür büyütdüm Tanrım hepimizin yardımcısı olsun İnsAllah🤲❤
Ozlem2206 incikinannesi ben hep bi 6 aylık olayım diyordum çok şükür bu günleri gördük herşey rabbimden sağlıkla sıhhatle kullanmayı nasip etsin hepimize inşallah😊
incikinannesi Ozlem2206 bende hep öyle diyordum şimdi 7 aylık oluyım diyorum serklajlıyım sürekli zamanı su gibi geçir allahım diye dua ediyorum rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
Minnakkurabiyeveannesi27 incikinannesi aynen kuzum inanki yigenlerimde hep teyit ettim şimdi ben ne aldıysan hep eşit aldım 0-3 de 3-6 da zaten inanki 3-6 lar da çok küçük Ben aldıklarıma gelirsem Bir tane 10 li hastene çıkışı 4 tane 5 li hastane çıkışı 2 tane 3 lu hastene çıkışı 3 tane tulum 10 tane de 0-3 ay zıbın ( 5 kısa kol ve askılı 5 uzun kol) Yukarıdakilerin hepsi 0-3 ay kuzum 3-6 ay ise 10 tane kısa kol ve askılı zıbın ( çünkü artık havalar yavaştan isinacak) 4 tane tulum 4 tane ikili takım Bu kadar yaz gelirse de bakacağız duruma Bu arada patik çorap örgü yelek ceket peluş battaniye normal battaniye alt açma minderi babynest felan da var onları yazmadım kuzum kıyafet sorduğun icin
incikinannesi Minnakkurabiyeveannesi27 Ay ne güzel uğraşıp iç açıcı yazmışsınız teşekkür ederim 😘😘 evet daha çorap patik hırka yelek ohoooo çorap almak bile zor 🤭 babynest ne işe yarıyor kullanışlı mı ben kararsızım almakta
Pisili elaweannesi hepsiburada.com dan aldim cuma gunu hepsini, suan benim aldigim fiyatlar degil ama degismis yukselmis ☹️
Pisili Fnen bende oyle dusunuyorum peki 1,5 yasina kadar ne aldiniz? O yatagi ayirma gecis doneminde ne alsam bilemiyorum🙄
incikinannesi Zeyno2016 Maşallah ne kadar güzel ilki de ikiz şimdide ikiz ne kadar değişik farklı bir duygu 🌸😍
Mervepera incikinannesi Of aynı sorun bendede var ne beden alcami şaşırdım kimi diyo 1 Ay olmadan 3 6 qy giydiriyorum kimi normal beden en güzeli fazla almamak galina 🥲
Minnakkurabiyeveannesi27 incikinannesi Rica ederim canım benim ne demek 😘 baby nest ne yalan söyleyeyim ben almayacaktım fakat bana hediye geldi ama şu an kullanışlı olduğunu düşünüyorum bebeği sürekli hani ilk küçükken beşiğine yatırmam yalnız bırakamam çünkü hani kusma ihtimaline karşı falan içerde koltuk da babynestin içine koyup yatırmak için güzel bir şey yani