Sena51_2 evet haklısınız da bayan önlem alsın bence önlem almalıyız da ilk haftamdan son haftama kadar lierac krem sürdüm birtane çatlağım yok ama ha genetikse birşey diyemem ama önlem alıp kendimize bakmalıyız bebeğimizden hatıra diye kendimizi salmamalıyız harita gibi olmamalıyız hem kilo hem çatlaklar için konuşuyorum bu mesajım da moral olur inşallah çatlayan bayanlar asla üzülmeyin güzellik uzmanıyım ben seansla çatlakları siliyorlar kendinizi asla ihmal edip salmayın güzel anneler 🥰