Anemoniasp Melek__55 Daha çok çatlamamak için sür bence nemlendirici. En azından Çatlak rahatsız etmez nemlendirirsen
Sevinc86 Melek__55 Daha doguma cok catlarsin Malesef önce mor kirmizi oluyor sonra beyaza dönüyor Ama Ömür boyu gitmiyor isde o izler olsun bebeginden sana bir hatira bende var karnimda bacaklarima gögsümde Eger derin catlamaya müsayitse ne sürersen sür fayda etmiyor ..
Ecekoraymom1722 Melek__55 şuan 31+4 haftalık hamileyim birde 5 yaşında kızım var ikisinde de ne krem kullandım ne başka bişey vücudum harita gibi benimde bebeklerimin bende bıraktığı en güzel izler onlar o yüzden gerek duymadım krem yada yağ kullanmaya
Mucize121 Melek__55 aslında kullanıyordum vazelın hındıstan cevızı yağı sarı kantaron yağı baktım yıne de çatlıyor bende saldım 😂🙈
ceydabrn Melek__55 kilo alımına dikkat et, genetik olarak varsa çatlamaya devam edeceksin üzgünüm. nemlendirmeyi asla bırakma, asla kaşıma. emzirme dönemi sonrası için icon lazeri araştırabilirsin en azından görünümünü azaltıyor.
Melek__55 ceydabrn pek kilo almdm 7 kilo aldm ama insan çatlamaya müsait olunca her türlü çatlar 😒devam ederim nemlendirmeye tşklr💋
whitedream Melek__55 kaşıntıyla mı oluyo bu çatlak bende çatlarım haberim olmaz diye korkuyorum aynaya bakıyorum ama görünürde bişi yok gibi🙄 mor yada beyazdan bahsediyolar çatladığımı bilirim heralde ilk gebelik olduğu için cahilliğimi mazur görün 🤔 13.haftadan beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum her gün.banyo sonrası da kantoron+hindistan cevizi sürüyom 32 hafta bitiyo 10 kilo aldım 😑 genelde çatlak olduysa kantoron kullanan varmış hücre yenileyici olduğu için
Melek__55 whitedream çatlağın varmı hiç elektriği kapat ayna karşısında telefon feneriyle bak ben öyle fark ettim catladığımı önce kaşındı baya bende sonra çatladı
Melek3 Melek__55 hiç sorma hemen tedbir al ben almadm catlamadm catlamadm 38 haftalık oldum bir catladm 2 haftada doğumdan sonra iğrenç görünüyor 🥺🥺 çatlak geçirecek bisiler kullanicsm kendime bakamıyorum resmen 2 hafta da öyle mi çatlar mis insan ya
iremcannn1907 Melek__55 sadece daha fazla çatlamamak için önlem almalısın artık. Ben 36. Haftadayım 28 kilo aldım hiç çatlağım yok. Çok düzenli bio oil kullandım
Melek__55 iremcannn1907 ben 28 haftadayım 7 kilo aldım sadece ve hemen çatladim senin baya kilo almana rağmen çatlama olmamış artık genetikle mi kreminle mi ilgili bilmem ama kremini denicem🖤
whitedream Melek__55 galiba yavaştan başlıyo😢 dediğin gibi yaptım nokta gibi gölgeler var yağ olayını arttırayım en iyisi