Sevimlianne_adayi Buket_dadas bugün kan vereceğim inşallah Allahım 1 buçuk senedir bekliyordum bu anı ya nolursun ilaç etkisi olmasın
Buket_dadas Sevimlianne_adayi sakin ol olmaz insallah sakinnol dua et rabim hakımda hayırlısını nasip et hayırlı evlat nasip et annasına babasına vatanına miletine hayırlı evlat nasip et diye bol bol dua et merak etme insallah müjdeli haber alıcan ben hamileyim hamile insanların duasını almak en güzel seydir diye biliyorum rabim isteyen herkeze hayırlı evlatlar nasip eylesin inşallah 🥰 😘 😘 😘 😘 😘
dilaraulusoy Sevimlianne_adayi ben seni çok iyi anlıyorum iki kere aşılama 2. Tüp bebekte hamile kaldım çok zor sabretmesi ama 10 gün falan geçtiyse üstünden kanda yüksek ihtimalle çıkar canım.
cocukhasretim Sevimlianne_adayi canım bence kan testi ver en doğru test o biliyorsun.İnşaallah çok güzel haberler getirirsn ❤️
Drydgs Sevimlianne_adayi kuzu ya sen testi tekrar yap bak sonra ki attığın resimlerde silik bir çizgi var ins da vardır sen üzülme gene yap testi 🥰
cocukhasretim Sevimlianne_adayi ben hâla cesaret edip yapamadım adetim 2 aralık doktor 4 aralık da test ver demişti beklemedeyim direk kan versem ancak sonuca inanacağm
gizzzy35 Bfduam İlk hamileliğimde 12. Gün yine akşam saati yapmıştım ilk idrar değildi çıkmıştı. Bu hamileliğim aşılama ile oldu bunda da 13. Gün akşam yaptım çok silik çıktı. Yani iğne etkisi 11. Günde net geçiyor. Negatifse negatif oluyor çok oldum çatlatma iğnesi
Bfduam Sevimlianne_adayi canım kuruma cizgisi mi,pembe mi sen görüyorsundur? bugünden önce yapmış mıydın ordan anlarsın süreci?
Sevimlianne_adayi Bfduam hiç yapmadım ilk defa yaptım kuruma çizgisi değil canım eminim pembemsi gibi ilk 10 dk içinde netleşti
Bfduam gizzzy35 Bugün 9.günüm iğnenin etkisi geçmiş benim,inş tekrar koyulaşır. sen iğnenin etkisi geçtiğinde yapmışsın çıkmış. Daha önce yapmış olsaydın kaçıncı gün etkisi geçip tekrar koyulaştığını bilirdin.
Bfduam Sevimlianne_adayi iki gün.sonra yap tekrar canım inş koyulaşır🤲 Ben bugün yaptım iğnenin etkisi gitmiş.