Sevimlianne_adayi birsey diyimi hafif var gibi kuzum sakin ol stres yapma insallah olcak busefer inanıyorum bebiş var orda olusucak bak sende yakında allahın izniyle bizim gibi gebe olcan. Ama iki gün sonra mutlaka tekrar test al ama parcalama cıksa zaten cıkar tamamı sakin ol🥰😘😘😘😘