Bfduam Sevimlianne_adayi iki gün.sonra yap tekrar canım inş koyulaşır🤲 Ben bugün yaptım iğnenin etkisi gitmiş.
Fatma_4224 Sevimlianne_adayi 12. Gün değil de 14. Gun yapsanız daha iyi sonuc alırdınız umudunuzu kaybetmeyin benim durumum da aşılama ama yaptırmaddık maddi sıkıntı yzuunden bu ay tutmadı ise direk tüp bebeğe geçin derim beklemeyin aşılama ile zaman kaybetmek cok saçma
gizzzy35 Fatma_4224 Aşılama zaman kaybı değil bence. Benim ilk aşılamam tuttu. Çok kişi var ilk aşılaması tutan. Yani tüp bebekten daha az maliyeti sonuç olarak. Denemekte fayda var diye düşünüyorum
Bfduam gizzzy35 Bugün 9.günüm iğnenin etkisi geçmiş benim,inş tekrar koyulaşır. sen iğnenin etkisi geçtiğinde yapmışsın çıkmış. Daha önce yapmış olsaydın kaçıncı gün etkisi geçip tekrar koyulaştığını bilirdin.
gizzzy35 Bfduam Ben her gün yapıp strese girmek istemedim açıkçası. 12. Gün sonrası yaptım hep zaten olmadıysa ben 11. Gün adet oluyordum anlıyordum sabit
Aneebebek gizzzy35 12 günden sonra da bu kadar silik olur mu ki ilk attığı (içini açtıkları) resimlerde asıl çubuk kaymış gibi onda var ama bekledikçe olmuş gibi
Oznurkk Sevimlianne_adayi birinci çizgi soluk ve kesik kesik sanki ikinci çizgi var gibime geldi. Tek çizgide tamamen koyu oluyor ve dümdüz bir çizgi oluyor. Ama 12.günü erken 14.günü bekle bence. Benim 13.günü pozitif vermişti ama ilacın etkisiyleydi 🥺
Bfduam gizzzy35 bende stres yapmamak icin bugün 9.gün yaptım,t ek çizgi, strese gitrmeli miyim bilemedim:)
umraanbrs sonuç ne olduuu bakabildin mi bende tüp bebek tedavisi gördüm 11.gün gece yaptım bana göre çizgi vardı ama kimseye göre yoktu eşim sabah uyandırdı kan testi için bak sakin ol ama bi ark attık yok demiş hazırlıklı gidin demiş gittik ve ben doğru görmüşüm bugün keseyi görmeye gideceğiz stres yapma herşeyin hayırlısı🙏🏻
gizzzy35 Bfduam İşte bu yüzden yapmadım 😅 erken yapmışsınız 12. Günde bile aşırı silik çıkıyor şimdi hiç çıkmaz
Happyy_mam93 Sevimlianne_adayi kız hamilesin inanki aklında soru kalmasın erken gebelik testi yap birde onda daha koyu çıkar hayırlı olsun 🌺🌺
Merve_0109 Sevimlianne_adayi çok silik bir çizgi var 2 3 gün sonra tekrar yap rabbim bu ay yüzünü güldürür inşallah ❤️