Bana Doktorum sordu istiyor musun diye istemiyorum dedim sonucu değiştirmeyecekse (yani aldırmayacaksan) gerek yok dedi. O esnada ultrasondan ense kalınlığı ve burun kemiğine baktı normal görünüyor dedi. E zaten ilerleyen haftalarda detaylı ultrason olacak ona girerim yeterli olur. Sonucu güvenilir olmayan bir test yaptırım olumsuz çıkarsa moralimi bozup hamilelik sürecimi kötü geçirmek istemem. İçim rahat etsin demiş bazı arkadaşlar ama ya olumsuz bir sonuç çıkarda içinin rahatı hepten kaçarsa? Bu ihtimali de düşünmen lazım.