minikpandammmm yaptir yaptirma diyemem durumun musaitse tekrar düşün derim. Annenin yaşı(36 ve ustu ise riskliymis), gebelik öncesi folik asit kullanımı, kan değerleri ve burun/ense kalınlığı karşılaştırılarak bir istatistik hesaplanıyor. Burada olumsuz bir durum yok ise üçlü-dörtlü test gerekmiyor demişti doktorum. Detaylı ultrasonda kan alımı yok tum organlari,uzuvlari ve damarlari inceleniyor burada olay bebegi aldirmak ya da aldirmamak degil bence risk var ise onlem alabilmek. Bebege alacagin urunlerden bir kac tanesi eksik al ama onun sağlığı için her şeyi yap derim annesi 🌺 tercih sizin umarim maddi olarak da bebek bereketiyle gelir düzelir her sey 😇💙