Gizmo90 yakında detaylı ultrason zamanı geliyor . İyi bir doktora detaylı yaptırıcam zaten . Eğer bir sorun varsa detaylıda da çıkıyor . Alllahtan her seye kabulüm demiyorum ben . Sadece 2 li test kesin ve yüksek ihtimalli sonuçlar çıkarmıyor. Yanlış çıkma olasılığı da çok fazla . Biz de araştırdık heralde . Boşuna yanlış bir sonuç için stres olmaktansa kesin sonuç veren detaylıyı bekleyeceğim . Buna karar verdim . Hersey Allah’tan kabulüm diyorsak hiç doktora gitmezdik demi evde beklerdik öyle !