Ya bende burda kadın doğum hastanesinde ense kalınlığı ölçümü yaptırdım orda sadece ense kalınlığına bakıyolarmış bide kan almaları gerekiyor ya 2li test için onu yapmıyolarmış. Ense kalınlığı testinde bir sorun çıkmadı, doktora sonuçları göstermeye gittim bir sorun yok gayet iyi fakat bu ikili test değil özelde yaptıra bilirsin bide kanda bakıyorlar dedi. Özeli aradım fiyat için eğer ölçüm varsa sadece kan almaya yani ikili test dedikleri şeye 300 tl alıyorlar. Benimde haberim yoktu bide ölçümü aynı gün götürmen gerekiyormuş yoksa yeniden yaptırman gerekiyormuş. Yani 300+100+200 600 tl tl para vermem gerekiyor ve şuan öyle bir durumumuz yok. Ense ölçümünde sorun çıkmadı sizce yaptırmalımıyım kanda bakmalarıda önemlimi?