Lavantakokusu Bende 27 yaşındayım ☺️ ben hiç serumdan iğneden falan korkmam azıcık hasta olsam derim hatta bana iğne serum verin hap içmekten nefret ediyorum çünkü ki canım çok tatlı olmasına rağmen yani, doktorum da diyor yavrum sen çocuğa nasıl bakacaksın bu kadar korkma diye. 🤦🏼♀️ Ya pozitif olmaya çalışıyorum sürekli onunla tanışacağım o duyguyu tadacağım için çok çok mutluyum ama ne bileyim ya sanırım yaşadığım yerin de geri olduğunu bildiğimden. Ben Mersinliyim ama Aksaray’da yaşıyorum Mersin’deki hastaneler mükemmel mesela orada olsam böyle olmazdım eminim ama Aksaray iğrenç bir yer hastaneler de öyle. Özel kadın doğum hastanesi gittiğim hastane doktorum çok iyi ama hastaneyi beğenmiyorum, yeteri kadar donanımlı doktor var mı acil komplikasyon oluşsa başka birilerine ihtiyaç duyulsa kim ne kadar müdahale edebilir birde pazar günü diye düşünüyorum ☹️