Kızlar ne çabuk geçiyor bu zamanlar böyle daha dün yeni hamile olduğumu öğrenmiş gibiyken şimdi sayılı günlerim kaldı ve ben aşırı derecede doğumdan korkuyorum. Öyle böyle bir korku değil sürekli kötü senaryolar yazıp çiziyorum o anla ilgili, uykularım kaçıyor iştahım kapanıyor korkudan. 🥺 Oysaki daha önce sezaryen gibi bir kist operasyonu geçirdiğim halde böyleyim ama o zaman genel anestezi almıştım. Şimdi hem spinal sezaryen olacağım her şeyi görüp duyacağım hem de anne olacağım bebeğimi göreceğim kucağıma alacağım sonrası ne olacak nasıl olacak hadi doğum sırasında bir komplikasyon oluşsa, bebeğime bir şey olsa, aşırı panikten o an kalp krizi geçirsem korkusu da cabası. 😥 Birde o aletlerin sesi beni çok ürkütüyor nabız tansiyon ölçenler var ya onlar. Doktoruma bunları anlattım anksiyetem de var bu arada, beni aşırı rahatlattı aslında ama anlık sonra başa dönüyorum. Bana telefonunu içeri alırım kulaklık da al yanına müzik dinle ya da beraber dinleriz şarkılar söyleriz sohbet ederiz, bir sürü fotoğraf video çekeceğiz düşünsene bebeğini alıp koynuna koyacağım onu göreceksin hatta sizi beraber çıkarırım odaya dedi. Kollarımın bağlanacak olması da beni çok geriyor onu da söyledim eğer hiç bir şekilde yanlışlıkla dahi bir şey yapmayacağına söz verirsen bağlatmam dedi, hemşiremin girmesini istedim elimi tutsun başımda tanıdığım biri dursun dedim ona da tamam dedi yani kadın ameliyathaneyi ev yapacak bana ama ben hala korkuyorum. 🥺 Üstelik pazara geldiği halde istediğim doğum tarihi(eşimin doğum gününde doğum yapacağım) plan yaptık o güne aniden suyum gelmiş gibi falan yapıp hastaneye gidicez ikimizde. Ne yapacağım nasıl yeneceğim bu korkuyu kızlar Allah aşkına bana bir akıl fikir verin yahu. 🤲🏻🥺