Taze1anne sizi çok ama çok iyi anlıyorum ne yedim ne içtim korkudan ama çok boşmuş böyle bi güzellik olacağını bilseydim sadece heyecan mutluluk duyardım ☺️ bebeğime bi zararı olmadı . Ağrılıda uyanmadım ben hiç acı agrı çekmedim agrı kesici yapıldığı için.