Ufukgunes90 _yagmurcuum_ merhaba inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz. Hangi perinatoloji doktoruna gittiniz? Bulgular devam ettimi? Yok olduysada kaçıncı haftada yok oldu.
_yagmurcuum_ Ufukgunes90 merhaba ben Hatay’da yaşıyorum burda araştırma hastanesinde profesör Arif Güngören var ona yönlendirildim ultrasonda bacak boyu normal çıktı kistler hala vardı ama doktor bu zamana kadar geçmeyen hiçbir bebek görmedim dedi ve dediği gibi 28. Hafta normal doktorumuza gittiğimizde tamamen kaybolmuştu endişe edecek bir durum yokmuş yani 🤷🏻♀️
annelinkoo1 Ccanan25 bana da aynılarını söyledi sağlıkla alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza ne yaşadığını çok iyi anlıyorum doğuma kadar da böyle geçecek canım ne yapalım Rabbim hayırlısını bilir
gizzzy35 dml33 Evet çok şükür iyi haberler verdi. Herşeyi normal sadece kalpte parlaklık gördü. Ama başka bulgu yok dedi bu tek başına sorun yaratmaz dedi 🙏
dml33 gizzzy35 aynen cnm arkadaşa burnu küçük parlaklık var dediler şimdi çocuğu 3 yaşında bisi yok tek başına anlam ifade etmioms zaten sevindim doktordn memnun kaldm mi
Aselllll Merhabalar Benimde detaylıda burun kemiği 5,48 çıktı normal dedi ama ben yinede tedirgin oldum. Sizin 20 24 arası burun kemikleri ölçüleri neydi Kızlar
gizzzy35 dml33 Ben 3.5 yıl önce parsiyel mol gebelik geçirdim 15 haftaya kadar yaşadı bebek içeride. O zamanlardan tanıyorum Korkut beyi şehir hastanesindeydi. Çok iyi bir doktor, o yüzden yine onu tercih ettim. Hatta ara ara gideceğim ona da kontrol için
gizzzy35 dml33 Mutlaka sakın başkasına gitmeyin tavsiye ederim. 2 hafta sonra kontrol için de çağırıyor
Prenses-annesi9 annelinkoo1 bebim bebeğimdede vardı kız amniyosentez yaptrdm sonuçlar çoğu zaman temiz çıkıyor hiç stres yapma hamileliğinin tadını çıkar çoğu bebekte oluyor soğmadan normale dönüyor hiç merak etme rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah
Minikkusummmm Z_S_61 kaçıncı haftada alındı sıvı. Ben de 16.haftada alındı bebek çok hareketlendi ben ağlıyordum sanırım onun etkisi ile hiç durmuyordu bi yerine denk gelmiş olmasından çok korktum. Allahım inşallah hayırlı sonuçlarla bugünleri atlatırız
Melekk-911 Minikkusummmm bizde şimdi 15+ 5 Haftaya Perşembe bende sıvı aldiracam Kendi özel doktorum sıvı alındıktan 1 gün sonra gel ultrasonda bebeğe bakalım bir dedi İşlem kaç dk sürüyor?
Z_S_61 Minikkusummmm amin inşallah 🙏 22. Haftamda aldırdım Perşembe günü bende ağladım sıvıyı alırken acımasından değil ona zarar gelmesinden korktum ama şükür iyim herhangi bir belirti olmadı benimki de o gün ve dün hareketlendi bugün sakin
Minikkusummmm Bade234 sıvı alındıktan sonra herhangi bi belirtiniz oldu mu bebeği nasıl kaybettiniz çok üzüldüm bende sıvı aldırdım ve korkuyorum
Sakinem212 annelinkoo1 böbreklerin bişey diyemem ama down sendromunda burun kemiği böyle olmuyor riski olabilir ama ben olduğunu sanmıyorum burnu gayet düzgün duruyor yanılmadır inaşşallah maşallah çok tatlı ben 31 haftalığım ama bebeğimin yüzünü bir kez bile göremedim yüzünü kapatıyor ya da sırtını dönüyor fırıldak.
Minikkusummmm Melekk-911 işlem normalde 5, 10 dakika hazırlık aşaması vs toplam bitiyor ama bebek pozisyon olarak uygun değilse hareketliyse yapılması çok uzun da sürebiliyor.
Minikkusummmm Melekk-911 sıvı alındıktan sonraki gün nasıl muayene edicek kş karnınız bantlı oluyor yapılan yeri gazlı bezle vs kapatıyorlar bir gün boyunca çıkarmayın diyorlar