annelinkoo1 banada bugun down sendromlu olabilir dediler ensesini bi tık kalın ölçtü detaylı ultrosonda doktorda adam akıllı bakmadı bile sonra kendi doktorum o sonuçlara göre başka bi profesöre yönlendirdi oda normal ölçtü bi sıkıntı olmadığını söyledi günüm ağlamakla geçti sorun yok dedi ama olsada olmasada evlat benim evladım bi dünya para bayıldık ilk doktor 10 dk bile bakmadan bu teşhisi koydu diğer prof.1 saat rahmine kadar ince ince herşeyini gösterdi allah para açlarından korusun hepimizi eğer anlaşmalı bişey yaptılarsa hakkımı helal etmiyorum bi günde çöktüm resmen