Hiçbir doktor çok riskli , bebeğin ölür vs. Demedi olası risklerden bahsetti ama çok küçük ihtimaller. E o küçük ihtimaller normal hayatta da var. Vademiz yettiyse karşıdan karşıya geçerken araba çarpar ölürüz. Ama çevremde kime bahsettiysem yaptırma çok riskli deyip deyiiip insanı geriyor . Doktor musunuz kardeşim siz. Yaşadığımız stres zaten yetiyor bize