annelinkoo1 Benim ikili taramam risksiz çıkmıştı ama yine de nifty testi yaptırdık. O da temiz geldi çok şükür. Ayrıntılı ultrasonda bebeğin böbreklerinde genişleme çıktı ama doktorum hiç önemsemedi. Geçen hafta kontrolümüz vardı, genişlemeler küçülmeye başlamış. İnşallah doğuma kadar kaybolur. Ayrıca Sizin bebeğiniz bence benzemiyor . İçinizi ferah tutun, sağlıcakla dogsunlar inşallah 🙏🏻