Kızlar hepinize toplu yazıyorum inanmayın bu testlere benim 3. Cü hamileliğimde down sendromlu dediler göbekten sıvı alıcaz dediler kabul etmedik başhekim le konuştum genelde yaş riski olanlara söylüyorlar yaptırma çünkü bu testler çok pahalı devletten para almak için insanlara söyleyip korkutuyorlar dedi hocamı aradım yavrum sakın yaptırma gel buraya hacamat yaptıralım dedi gittim maneviyatı çok yüksek Kevser abla yaptı kapattı gözlerini sakın üzülme çok güzel sağlık lı kızın olucak dedi o anda içim ferahladı Elhamdülillah kızım 4 yaşına girdi hiç bir sorunumuz yok şimdi 4. Hamileyim gene yaş riski çıktı ama yaptırmadım hacamat olun