Kbrakrc annelinkoo1 perinatolog a görünseniz onlar daha detaycı oluyorlar kadın doğum uzmanına göre bence üzülmenize gerek de yok her şey Allah’tan dünyada size özel bir meleğe sahip olmak gibi bir şey bence kendi fikrim 😇
Ilknur60 annelinkoo1 Gittim canım işte böbrekler genislems benziyor dedi sonrasın da işte istersen alabiliriz doğurmak istemezsen falan dendi kabul etmedim amniyosentz de istemedim ne gelirse başım üstüne dedim bekledim doğumu çok şükür sağlıklı bir kızım oldu şimdi 3.5yasinda
Z_S_61 annelinkoo1 başka bulgu yok sadece kemik kısalığı Onuda amniyosentez sıvısı almadan emin olamam diyo
Elikra annelinkoo1 hiç benzemiyor merak etme canım zaten 22-24 haftalıkken perinatolog detaylı ultrasonda bakınca her detayını söylüyor hele de iyi bi perinatologsa beyin açısından anlıyo zaten
annelinkoo1 Elikra evet benim doktorum da perinatolog böbrek genişlemesi ve kalbindeki parlaklık down belirtisi olabilir ama hemen her çocukta olabilir bu geçebilir bi durum dedi amniyosentez sordum ben gerek görmüyorum her şeyi normal gibi dedi yapmadı
kids0305 AnnesiyimM53 insallah korkulariniz endiseleriniz yersiz cikar da saglikla kavusursunuz bebeginize🙏 detayli ultrasonda görünmedi mi yarık damak olduğu peki?
kids0305 AnnesiyimM53 bana da detaylida bobrek genislemesi var dediler de postlari okurken yorumlarinizi gördüm.
annelinkoo1 AnnesiyimM53 bizi de haberdar eder misin canım? Bide tarama testlerinde sorun çıkmış mıydı
AnnesiyimM53 annelinkoo1 ben onları yaptırmadım kuzum herşey rabbimden yapacak bişe yok kendimi kabullendirmeye çalışıyorum ederim haberdar cnm