Kızımda down sendorumu yüksek çıktı o da üçlü tarama testinde. İki tarama burun kemiği vs her şey normaldi. Sonra böbrekler de genişleme çıktı amniyosentz yapalım dediler ben istemedim ne olursa kabulüm diye. Kızım doğdu çok sağlıklı bir şekilde ve böbrekleri de düzelmişti. O yüzden lütfen hamilelgnizi zehir etmeyin bazen testler yanlış çıkablyor benim dokuz ayım mahvoldu artı dogduktan sonra da ilk dört ayda hani eminsiniz öyle değil sağlıklı ama insana yine de şüphe uyanıyor işte acaba öyle de anlamadılar mi benziyor mi vs vs travmayı kolay kolay atlatamadm ben.