_yagmurcuum_ yaa kurban olurum Yaradana:) bende hiç bir tarama ya girmedim genelde yanılma oranı çok yüksek oluyor diye sizexe bir sürü şey demişler en kalınlığı bile var demişler ama cok şükür sağlıkla kucağınıza almışsınz:) bana da dua edermisin sağlıkla kucağıma alıp sağlıkla büyütüym insallah :)