Senays Boncugummmm sari değil beyaz yada renksiz oluyor benim dr kötü koku yoksa sorun yok dedi ama renksiz oluncaya suyum mu geldi diye korkuyorum bu sefer iyice geriyorum kendimi ıslaklığı rahatsız ediyor gunde kac kez camasir değişiyorum
Boncugummmm Senays endişemiz hiç bitmiyor desene bnmde sarı oluyor ya normal diyor ama idrarda enfeksyon cıkıyor sürekli takipdeym ama bu akımın sarı olmasnda bnı tedirgin edyor
Dytesra Senays yeni yeni çıkıyorum bi iki kez yemek yedim dısarıda , başlarda hiç çıkmadım doktor harici 1 cm açıklıgım vardı sadece dikiş tutuyor denildi . Bende riske atamadım
Senays Boncugummmm ameliyat sonrası 1 2 gün sabah kalkınca oldu benim sarı sonra geçti kötü koku yoksa normal dedi dr 🤷♀️
Hmsrln Senays yok canım benimkide öyle, yürüyüş yap hafif işlerini hallet falan diyor ama yok ben hep uzanıyorum. Korkuyorum elimde değil 🤷🏻♀️🥲😊
Papatya17 Senays hahahaha🤣🤣 aynı sorun bende de var başka odaya gidip ağlıyorum bazen de tuvaketteyken ağlayıp yüzümü yikayip yerime geliyorum 🤣🤣🤣
Merve-0535 Papatya17 bende çok ağlıyorum. Her şeye ağlamak geliyor. Yarın serklaj olacağım. Ve vefat eden bebeğimin de vefat yıldönümü 😔😭 1yil önce bugün neler yaşadım. Şimdi neler 😔 o kadar zor ki
Senays Papatya17 ben hemen susamiyorumda burnum kızarıyor gözlerim şişiyor ağlamaktan belli oluyor hemen çocuğumu uzuyosun bisey olursa senin yüzünden diyor esim ama güçlü durmak çok zor 😌
Merve-0535 Senays Amin canım inşallah 🤲🏻 ilk bebeğim vefat etti 😔 o yüzden çok korkuyorum. Hamilelik öğrendiğimdn beri yatıyorm. Serklaj olunca hepten yatarım 😔 sizin genel anestezi mi oldu belden aşağı mi yoksa
Senays Merve-0535 Allahim sabır versin basın sagolsun inşallah bu sefer hersey güzel olur senin için genel oldu benim
Papatya17 Merve-0535 Yaaa çok üzüldüm başınız sağ olsun çok zor evlat acısı hiçbir şeye benzemez rabbim saburlar versin size inşallah ❤️ bebeğinizi kucağınıza alın sağlıkla 🙏🙏🙏
Mila2022 Merve-0535 sizi çok iyi anlıyorum benimde iki kaybım oldu inanılmaz zor duygularla boğuşuyoruz ama bu bizi daha da güçlü yapıyor başarıcaz ben inanıyorum.
Senays Merve-0535 genel daha kolay oldu ameliyathane ye girince falan çok korkuyordum çünkü ama uyudum uyandım hicbisey hatırlamıyorum
Sabihabeyruha Ben 20 haftanın içindeyim ama hiç yatamıyorum ya 3 yaşında çocuğum var ona bakıyorum mecbur yemek iş güç bana bı akıl verin :( salı günü serklaj olcak bnde
Senays Sabihabeyruha belkide böyle daha iyi olur önlem alincak sonucta insan boş boş yatınca hep kafasında kuruyor xunku Allah yardımcın olsun belki kafan dağılır yinede dikkat etmeye çalış 😢
Merve-0535 Sabihabeyruha aile büyüklerinden gelen olmuyor mu canım. Boş kaldığın her anda dinlen uzan. Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Merve-0535 Senays evet doğrudur. Benim de öyle olur inşallah. Yarın ameliyat olacağım. İlk bebeğimin de 1. Vefat yıldönümü 😔 değişik duygularla gidiyorm resmen ameliyata