Ecanne Benim mm çok düşük yani 15 mm sürekli yatıyorum sadece lavaboya kalkıyorum riskli ama Allahtan umut kesilmez
Esrabahar Ecanne benimde düşük 14 mmle serklaj oldum 22.haftamda şuan çok şükür 28 Haftamdayim siz kacinci haftadasinix
Merve-0535 Sabihabeyruha benim de öyle. İzmir de oturuyorm. Amasya’da aileler. Ben geldim amasyaya. Bakan olsun diye
Merve-0535 Senays evet doğrudur. Benim de öyle olur inşallah. Yarın ameliyat olacağım. İlk bebeğimin de 1. Vefat yıldönümü 😔 değişik duygularla gidiyorm resmen ameliyata
Senays Merve-0535 çok zor ne söylesem boş çok farklı duygular acılar başka hiçbirşeye benzemiyor kimsede anlamıyor Allahim yardımcın olsun tek soyleyebilcegim şey bu 🙏
Boncugummmm Senays normal diyor vajinal kültür falan alınmadan. Bu yüzden mi blmyorum hiç idarar yoku enfeksyonum gecmıyor akıntıdan karışıyor dıyor. Kültrde üreme olmadgı için antibyotk de kullandrmıyor
Ecanne Senays 23 haftalık şuan Evet riskli doktor da riskli diyor ama bebeğim iyi sağlıklı yatarak geçiren hastalar oluyormuş iki kere bile serklaj yaptıranlar oluyormuş ama olsun Allah var rabbim can verdi mi herşey olur
Merve-0535 Senays teşekkür ederim canım 🤲🏻❤️ dua edin bana da. Hamilesiniz kabul olur. Bende sizler gibi hayırlı şekilde olup döneyim
Merve-0535 Sabihabeyruha Amin çok teşekkür ederim inşallah 🤲🏻❤️ hepimiz sağ salim kavuşalim bebeklerimizee
Havvadr Senays 8 haftadır yatıyorum bende yattığım yerden battaniye örüyorum sırtım kollarım bacaklarım hep ağrıyo dahada yatmaya devam ediyoruz 😮💨
Senays Havvadr keşke hepimiz biyerde toplansak ortak bi yatakhane de en iyi birbirimizi anlarız sohbet muhabbet belki zaman geçer 😅
Ecehn Senays bana doktorum 1 hafta rapor verdi işim masa başı olduğu için rapordan sonra işe gitmeme izin verdi ayaklarımı uzatıyorum ama iş yerinde. Bir de kabız olmamam çok yürümemem ve bi şey kaldırmamam gerekiyormuş. Size doğuma kadar yatış mı verdi
Senays Ecehn yok ağır iş yapma spor yürüyüş yapma normal hayatına devam edebilirsin dedi ama ben korkudan daha oturmadim bile ameliyat sonrası hep yatıyorum
Senays Esrabahar benim 30 mm di ama hunilesme vardi geç kalırsak ilerleyen haftalarda yapamayız dedi dr ben de yaptrdim şuan 23 haftalığız
Senays Esrabahar her türlü yatıyorum valla genelde sol ama sağ ve sırt üstüne de heryerim tutuluyor cunku