Senays Benim yürüyüşüm toplam 10 dk falan sürmüştü inip çıkma ile birlikte 😬 baya kısa süreliğine ilk deneme olarak çıktım, nişan falan yorabilir ama dikkatli ol canım hazırlanıp gitmek, rahatsız edici sandalyelerde oturmak aman diyim. Bende bazen çok korkuyorum inanki, haftası biraz ilerlese yavaş yavaş ayaklanacağım ama 23 hafta çok küçük daha bu yüzden gezmek uğruna riske atmak istemiyorum sonra pişman olmamak için ama 1 ay sonra tabiki şimdiki kadar dikkat etmeyebilirim. Her şeyin hayırlısı bir an önce geçer inşallah şu haftala, yaşam sınırına ulaşsında içim rahat edecek biraz🥰