Senays 22 haftalıkken serklaj oldum uzun zamandır yatıyorum zaman nasıl geçecek dedim bende yoğun tempoda çalışıyordum çünkü. İlk 2 hafta hiç bişey yapmadım kendimi düşüncelere boğdum resmen ama çok gereksiz bir haraket yapmışım ne kadar az düşünürsen o kadar iyi olur diyerek sürekli kafamı dağıtacak bir uğraş buldum kendime ☺️ bebeğimin çoğu şeyini kendi el emeğimle yaptım bir şekilde zamanı geçirmeyi başardım 🤗 Zaman geçmiyor gibi düşünüyordum ama 36 hafta 2 günlük olduk bile . 💕 Zaman bir şekilde geçiyormuş hiç canınızı sıkmayın bebişinizi ve ilerde ki mutlu günlerinizi düşünün 😌 Umarım hepimiz sağ sağlam bebişlerimize kavuşuruz 🙏