Bende 36+4 günlüğüm bugün 8. Günüm. İlk öğrendiğimde çok korkmuştum ama moralimi bozmamamı yüksek olması gerektiğini söylediler. Her gün 2 bardak ıhlamur Bal limon yapıp içiyorum her gece uyumadan önce sarımsaklı yoğurt yapıp yiyorum. Bol nol meyve yiyorum. Suyu 3 litreye tamamlamaya çalışıyorum. Kullandığım D Vitaminimi aksatmamam gerektiğini söyledi doktorum onu ihmal etmeyeye çalışıyorum. Burun tıkanıklığım geçmiyor ama bir türlü. Bakalım 10. Günü bekliyorum inşallah geçer. Karantina sürecim 14 gün.