Merhabalar ben 16+3 haftalığım ve eşim bugün pozitif çıktı 🥺 Ben henüz test vermedim herhangi bir semptomum yok ama yine de korkuyorum bebeğime birşey olur diye dün cinsiyet için gittiğimizde iyi durumdaydı sağ kaşığıma sürekli kramp giriyor iğne batırıyorlar gibi doktor su iç demişti bol bol günde 2,5 litre içiyorum rahat zaten
Doktorumu aradım ama dönüş olmadı bana bugun numara bıraktım kan sulandırıcı olayını soracaktım aile hekimi kendi doktoruma danışmam gerektiğini söyledi 🥺
D dimer dediğiniz test ne ne zaman yapılıyor normal kan testi yaptırmıştım onda var mı acaba