Merhaba canım benimde bebeğim 18. Haftadan beri boy olarak bi bibuçuk hafta önden gidiyo babası uzun ve iri bi bebeklik geçirmiş 5 kg doğmuş erkek bebek doktorum hep babaya çektiğini söyledi. 24+5 de gittim dün 898 gramçıktı ilkten panik oldumda doktorum gayet iyi babasına çekmiş dedi durdu aşırı şekerli beslenmiyorum sadece kivi çok yiyip ımom omega kullanıyorum. Kullanılan vitaminlerde bebeğe kg olarak yansırmış diye okudum burada. 28 haftada şekerine bakcaz dedi o zamanı bekliyorum inşallah çıkmaz. Sende korkma hiç sonlara doğru toplar dengelenir