Ceydacetin 23+4te 30 cm 662 gramdı doktor maşallah demisti boy uzun gidiyor babamız uzun 190, kg olarakda güzel demisti bende 60 ile kaldım 62.5 im ideal demisti , şuan 26+4um 27+4te kontrolm var hafta bazında önde gidiyoruz aşağı yukari hesaplayabiluykrum kitaptan haftalik takip ettigim ile kendi degeri mi 27 de ki genel ölçüler 38 cm 1200 gram bizim kızda 40 cm 1362 olabilir , az kaldı 4 aralıkta go4ucez bizde , aslında 27 haftalık haftasına göre kg si normal değerde , bakalim bize ne diyecek , beslenmesi iyi olduğu için gelişimi önde demisti 🙏