Benım ilk haftalarda gebeliğim riskliydi. Birkaç kez hastanede kaldım kanamalardan. Doktor okula gitmemin uygun olmadığını söyledi. Sonra da 24. Haftam geldi, idari izin aldım. 32. Haftada da alacağım. Kovidden korkuyorum, önceden geçirmiştim. Ama o zamanla şimdi çok farklı tabi. Eşim de öğretmen umarım okuldan getirmez🤲