Bende 18.haftamdan beri izindeyim doktorum kovid sebebiyle idaren sorun etmezse rapor yazalim gitme dedi .Okul kalabalik büyük olunca bende cesaret edemedim gitmeye zaten .Ve 8.sınifĺara hem bir yararim olmayacakti hemde yatim birakmak istemedim okula hiç başlamadim .24.hafta idari iznimi de kullandım.İkı hafta sonra 32.hafta dogum iznine ayrilacağım.Okul, öğrenciler ve kendi açımdan da çok iyi oldu hem ben yıpranmadım hem kimse degisiklik yapmak zorunda kalmadı.Birinci hamileliğimde 37.haftaya kadar çalışıp iki hafta sonra doğurmuştum resmen eziyet etmişim kendime .Şimdi hem büyük oğllumla illgilendim hem de hamileliğim rahat geçiyor çok şükür.Pandemide okulda cok kalabalık bir ortamda cok zorlanirdim