Ben tüp bebek ile hamile kaldım. Doktorum hemen riskli gebelikten dolayı nöbet tutamaz raporu verdi. İkiz bebek bekliyorum. Okul beni çok yoruyordu. 13. Haftamda aniden çok fazla kanamam oldu. Hastanede yattım iki gün. Doktorum hemen izne ayırdı 😔 şimdi 15. Haftadayım. Ayağa kalkmam yasak hala kanamalar lekelenmeler devam ediyor. Hamile iken öğretmenlik gerçekten çok yorucu oluyor. Kese etrafında kanama alanı oluşmuş, doktorum uzun süreli ayakta kalmaktan olabileceğini söyledi. Dikkat edin kendinize, nöbet için de mümkünse doktorunuzdan rapor isteyin kendinizi riske atmayın hiç.